Monday, September 3, 2012

kalau aku mati esok


 kalau aku mati esok...ada tak org menangis ?
ada
 tak org meratapi kematianku? ada tak yg
berkata
 tentang kebaikan ku? atau mungkin org akan
 mengherdik aku,mengata aku ketika aku masih
 hidup,
 aku tidak tahu......
 kalau boleh aku ingin tahu semuanya....apa org
 pikir pada ku...siapa yg membenci aku...siapa
yg
 benar2 jujur dengan aku....
tapi tak mungkin.....
 tuhan.....
 adakah rahmat mu ada atasku? atau laknat mu
yg
 ko kenakan pada ku...kekadang aku menangis
 atas perbuatan ku...tapi esok aku lupa semua...
 tuhan....
 kau rahmatilah ibubapa ku...tidak mampu aku
 terbayar aper yg mereka telah beri padaku...aku
 tahu yg aku bukanlah anak yg baik....ku harap
keluarga
 ku tahu yg aku menyayangi mereka
 tuhan....
 jika benar ada teman2 yg sejati dgn ku..kau
 rahmatilah kawan2 ku...ko jadikan mereka
sebaik2
 hamba mu.aku gembira jika benar ada kwan2 ku
 yg sedemikian...
 tuhan
 jika wanita yg kucintai ini didalam takdir ku...aku
 bersumpah atas nama allah yg aku akan
 menyayanginya..ko bukalah hati nya agar aku
ada
 didalam nya dan sama jua pada ku.aku ingin
skali
 dia tahu aku benar jujur padanya......
 tuhan....
 jika aku ditakdirkan hayat ku tidak panjang...kau
 ampunilah dosa ku....aku bukan mengharap
apa2
 disini...aku ingin berkongsi apa yg aku
 rasai...sekadar ingin memberitahu yg kita tidak
 hidup selamanya,.....

 harap teman2 yg telah pergi dahulu dialam lain
...aku akan menyusul
 kemudian walau aku takut pada kejadian alam
yg
 dipanggil mati.......

No comments: